Wednesday 10 June 2009



MY BURUNG JEALOUS!!


From: Mr Alibaba

Permulaan cerita ku, Aku ani amat ber minat memelihara burung. .. bermacam2 burung ku ada, seperti burung nuri, burung kakak tua, burung puyuh, burung kenyalang, burung pipit, burung gagak, di katakan bermacam2 burung lah di rumah ku ani.. terabang sana terabang sini...Ani yang digambar atu burung acang ku! namanya si Peter menyamal ia masa ani! , pasalnya aku membeli burung baru, ia nda mau share sangkar...iatah kan.. aku pun geram hati arahnya ani ! rasa ku kan ku pirik2 badannya..tapi kesian ku jua pasal ia pernah selamat kan aku dulu dari kana sambar penyangat, ngam masa atu aku ngam2 di hutan menjuluk membangan!. Iatah burung ani ngam ada disana, berlawan sama penyangat. Menang jua ia!! Ku terhutang budi arah si burung ani, ku asuh ia, ku manjai, ku belai, ku sisir bulu sayap nya .. ani makin spoil tia ia,. marah2 nda tantu2...abis di patuk2 nya seluar jean ku yang berjamur diluar!! .. burung tak bleh di harap.. he..he..he..

No comments:

Post a Comment