Thursday 4 June 2009

AKU MAHU AKU SAJA YG TERDAPAT SELIPAR ANI!!




User name: Miss Holland

Location: The Netherland

Ceta nya macam ani,aku ani tengah cari 2 kan barang untuk anak buah ku gadis sunti dua org yg di brunei ah hehehe , masa ku jalan2 salah satu big staat in The Netherlands, masuk tah ku arah kedai jual kasut/salipar yg latest2 designnya ah, ngam2 tah mata tepokas terus arah selipar ani brand nya *KILLDOLL*, ku cuba terus ku tepakai, terus tah ku beli, nada mebari2 lagi tu, sal nya lawa benar bah. Balik saja ku ke rumah terus ku liatkan arah anak buah ku yg ku belikan atu pakai webcam tru lappy ku ah. Sekali ia meliat di warning nya ku selajur membari watir, di suruh nya tapok jangan sampai expose kalau inda marah ia nya, Adeh!! bukan kan terimakasih udah ku belikan ..aku pulang kena warning hehehehe. Niat ati kan beli yg sama dengan yg ku belikan ia tu, sekali nada ia menyuruh ah,takut nya plandok dua serupa nada tia siuk nya, ia mahu ia seorg saja tedapat memberi garam ati banar. Oleh sebeb aku pun mahu jua yg lawa mahu nada mahu terpaksa tah ku membeli online *ART design* 135 Euro (EUR) = 279.87 Brunei Dollar (BND) alum masuk charges kiriman dari Spain ke The Netherlands. Kalau ku tahu nada ku liatkan ia awal2 ku beli baru ku gitahu satu untuk aku satu untuk kedia,baru ngam hehehehe.

Ani tah Gambar nya *KILLDOLL* yg hitam putih dan *ART design yg warna hijau muda.


Author comment: aku makai selipar jepun ganya, 1.50 saja sepasang..cian...hehehe

2 comments:

  1. Sabarrrrrrr, Nada apa nanti ku belikan terompak(kasut) kayu made in Holland

    ReplyDelete
  2. cute eh kasut atu...nada di brunei tu ehhh...

    ReplyDelete