Thursday 18 June 2009

3 - IN -1

From: Hj. Antik
Location: Kg Ayer


Ani tambak masak saya . Style lama masih ler... Walaupun style lama tapi steady kali ah...kalau saya memasak nda berasap dapur! It's 3 in 1 ni, tambak masak ,washing machine tarus sama untuk bertangas!. Ada kamu nampak tu meter pusing2 atu?. Atu tempat menyasah! yang sebalah atu, yang pintu nya terbuka atu untuk bertangas! kalau saya sakit parut, saya berdiri depan atu saja! Atas atu tampat masak!..Ketel hitam atu untuk saya memasak aing kopi dan yang ketel tembaga atu untuk memasak aing teh! Kerusi yang disiring atu, untuk saya duduk2 menugu aing ketel atu mendidih. Dimana saya membeli? Ani ulih saya membuat sendiri ni, nda lama lagi masuk world record ni! :D Bah atu saja penerangan saya hahaha.

No comments:

Post a Comment