Wednesday 18 November 2009

KOLEKSI JAM TANGAN


Kepunyaan; Aku bin Bapaku bin Nene ku

Description; k, di panjangkan cerita, aku ani seorang yang suka koleksi jam tangan lama, masa ani baru 4 buting.. nanti lagi ku mencari jam yang lama2, btw siapa ada jam lama2 contact aku ahh... aku berguna wah... walaupun inda baik, tapi aku suka yang original inda mahu yang tiruan, walaupun inda baik, bagi saja arah ku untuk ku koleksi..

Jam yang sebalah kiri atu jam lama tu, tahun 1940an, nene ku punya, katanya nda ia memakai lagi.. pasal ia meningal sudah!! yang jam kedua dari sebalah kiri atu jam bapa ku, di baginya arah ku pasal matanya rabun sudah nda lagi nampak, ku tukar lapas sama ia dengan jam yang pandai bercakap hahaha!. Yang jam ketiga atu ulih ku berlurih di jamban masa ku di KL, ku tanya2 arah org nda mengakun, pakai mic ku announce, nada yang mengakun, untung lah aku, aku bawa balik hehe.. yang jam ke empat atu, aku berlurih di bilik ku, ampai2 atas meja..ooooooooo rupanya aku punya..bangang!..

bah singan sini saja, terimakasih kerana membaca cerita dongeng ku..yang sebanarnya semua jam tangan atu aku yang punya hhaahaaa..

Comment from Mr Sio: Capi2 hehehe.. bagus!

No comments:

Post a Comment