Monday 21 December 2009

WHERE AM I RIGHT NOW?? Frm MR SIO :)



Helo helo semua, sori lambat update aku on call ke Uk, baru sampai jua di sini, my cousin memangil ku kemari untuk kaji cuaca! Pasalnya masa ani UK di landa snow yang sekejap ada sekejap tak ada hahaha!, gambar di atas adalah tempat ku ber shopping hehe where am i right now ah??..

i will celebrate my xmas and new year eve with my cousin di Uk..party! party!.. yahooo..






Alamak snow turun lagi, aku lupa membawa payung, tak apa, aku pakai hood saja hehe!





After 1 hour.. dah jadi macam ni!! ini adalah park tempat ku selalu jalan2 untuk ku mencari ilham camana kan cari... cari ..cari apa ah.. haha





Lepas tu aku sama my cousin nama nya si Andy membuat snow man, hensem lah snow man kami, pasang rokok lagi! :D







Kesian kolan itik pun dah nak beku!...kalau semua dah jadi ais, semua itik2 ini akan di bawa ke swimming pool untuk berteduh sementara... caya atau tidak ??




Siapa punya angkara ni ah, topi xmas di sangkut kan arah statue ani!!







Christmas is coming soon, mcm2 ada di sini, si chip munk pun nda mau2 kan membuat persembahan hehe

Ok lah nanti lagi aku share gambar sama kamu semua, bukan kan kambang tapi nak show off haha..kan blog ini untuk ketani show off , so nda jua salah kan hehe,,cya... nanti lagi ku update :)













No comments:

Post a Comment