Thursday 5 November 2009

BONFIRE NIGHT IN UK







From Mr Sio.

Sorry kawan2 semua, baru ku update my blog because aku busy with my trip ke United Kingdom masa ani atas urusan kerja yang tidak pandai habis habis hahaha!.. Ok malam ani Bonfire Night di seluruh UK, gambar yang ku post ani adalah di salah sebuah tempat yang famous di UK..(tidak dapat beritahu dimana sebab kerja ku ani confidential). Sejuk jua malam ani, sampai kepala lutut pun kajar2..baik saja seluar ku jenis beggi kalau yg jenis fit nampak tia kaki ku kajar2 hahaha..

Lepas ku melihat bunga api ani aku berkunjung kesebuah Spanish Restaurant, makan Tapas, kalau di brunei di panggil Dim Sum... kalau di Uk ani di pangil Tapas. Tapas selalu di dapati di Italian & spanish Restaurant.. Nda kan makan di Nando's saja..boring jua...kan ..Jom tengok apa my dinner malam ani.. hehe..pastinya semua entertainment fee di bayarkan untuk ku..enjoy!! :)


Paella Rice! harganya dalam £17 sedap!!



Mussel masak butter, ok not bad!



Ayam Goreng ala Spanish!



Potato omelet..

Esuk my plan ke.....mmmm...it will be a surprise for you all..haha..wait until i come back on sunday..i will update my blog..bye..bye..kena tidur dulu ...bantal tilam ku menungu sudah di Hotel..

No comments:

Post a Comment