Saturday 10 October 2009

MR SIO IN PARIS, FRANCE!!!- show off hehe..

Just to share with all the members masa ani aku kana post ke Paris for a week untuk urusan terpenting. Ani aku baru ku sampai ke Paris kemarin jua memakai britsh Airways dari London. Actually aku sampai di London 3 hari Lepas, sibuk dengan urusan disana, nda sampat bnyak melawat bandar London. Lapas dari paris urusan ku nanti, bersambung lagi di Kota London. For information, aku ani tiap2 sebulan sekali kana post keluar negeri, iatah keraja ku ni kalau kamu kan tahu :) ...

Sebelum urusan ku bermula this coming monday ani, aku round2 dulu lah melihat bandar Paris. Wow!, ok nda bnyak perubahan jua setelah setahun lebih inda menjejaki di sini!.. Lets see some of my photos yang ku sempat ambil today dan semalam.

Mula2 ku sampai, terus ku ke Eiffel Tower.. masih jua sama mcm tahun2 dulu ku kemari!!. Tapi lawa lagi Bandar Brunei lah! Bandar ketani bersih dan udara nya pun segar hehe



Kaki Eiffel tower!!, kan naik ke atas ramai org! banyak visitors di Paris ani!


Trocadero, one of the famous landmark in Paris! Macam tani di Brunei yang famous "Lapau di Raja" kann!



Sungai dekat Eiffel Tower. Nice View! ada sikit2 mcm Sungai Kianggeh di Brunei. Ganya nada perahu mcm di Brunei..hehe



Arc de Triompe, one of the famous Landmark di Paris jua. Actually payah kan mengambil gambar di tengah2, because Arc de Triompe ani di tengah2 round about. Sampat ku mengambar masa melintas traffic lite, ok lah asal ada..



Street Champs-Elysees one of the famous street in Paris. Disini lah kedai2 Boutique yang famous2. Untuk kaum perempaun, kalau kemari mesti masuk ni setiap kedai 2yang ada di street ani.. tapi sediakan usin!!


Eiffel Tower at night!!..aku disini dimalam sampai pukul 12 malam, ceta2 sama org di paris disini .


Sign board di Paris. Aku tinggal di kawasan Invalides. % star hotel ah!! free kana bayarkan..entertainment fee pun kana bayar..siuk ler..


"Pyramides" yang terletak di Louvre Rivolli. Di sini lah letaknya lukisan Monalisa.


Itik di kolam kawasan "Pyramides" Malu ia kana gambar!!


Moulin Rouge! aku ambil gambar di luar saja. Tak berani masuk hehe.




On the way ke kedai LV kan membeli tali pingang untuk my father and handbag untuk my mom!!



No comments:

Post a Comment