Tuesday 22 September 2009

MR SIO OPEN HOUSE ON HARI RAYA


Tahu kamu aku renovate rumah ku ani mahu2 dalam $55 ribu, mahal2 kali ahhh..belanja ke ukiran untuk dinding atu sama belanja membeli pasu antik yang diatas meja ahh, yang tajau warna biru atu, atu mahal tu, dalam nya abu kucing ku mati masa puasa hari atu! ia request minta bakar mayatnya! abuknya masuk dalam tajau! Oh carpet atu jua mahal! arah Mohan Carpet di Gadong ku membeli. Kalau kamu lihat kerusi ku tahun ani dua biji saja ku keluarkan , pasalnya, aku menjemput sorang2 saja ke rumah ku hehehe! Kira mcm aku interview kamu lah!. Aku duduk arah kerusi sebalah kanan, kamu arah kerusi sebalah kiri. Nda bulih ampir2 duduk, krg kamu tandang kasut hari raya ku :D!! Kenapa nada meja di tengah2???..ohhhh tahun ani aku budget lahh.., Tidak ada minuman sama makanan ku hidangi.. Moto Hari Raya ku tahun ani ialah " Maintain your size! No food & Drink This Year!!" :D..at the same time jua aku nda mahu kamu berjurit jurit arah capet baru ku atu!! hehe. Sepanjang hari raya ke tiga ani ramai jua yang berkunjung kerumah ku.. mula2 visitor ku masuk senyum2 , keluar dari rumah ku, mcm marung2 sal aku nada bagi angpow sama makanan & minuman!.. Tapi sebelum visitor ku masuk keritanya, aku bergambar sama ia supaya ia senang hati , Mostly visitor ku lapas beraya kerumah ku tarus singgah ke kedai runcit membeli minuman! karing leher :D

Masa hari raya kedua, ada yang dtg sampai dua buah kerita penuh! keluar ku laju2 , ku beritahu durang kerusi ku 2 biji saja!. tapi memajal jua kan masuk! tanpa membuang masa ku kunci rumah ku laju2, ku jabat tangan saja di luar rumah and ku suruh balik saja :D.. lapas atu marah durang..i said Maaf Zahir dan Batin!! :D

Ok lah Selamat Hari Raya, jgn lupa datang kerumah ku, gerente siuk, mesti ber Queue di luar, masa perjumpaan di hadkan 5 minit saja :D

No comments:

Post a Comment