Thursday 20 August 2009

VACUUM CLEANER ANTIK UNCLE CHONG!



Owner: Uncle Chong

Description:
Wahhhhhh lama sudah uwa tidah masuk ini blog!! hiyaaaa manyak sibuk ini tahun lah,!! uwa manya keleja, tanam sayur, jaga kambing , susah! susah! tapi manyak untung :D. Olang melayu manyak beli gua munya sayur, beli 10 ikat sayur dapat free 1 ekor kambing.. haha..tidak betui..uwa main2 saja, Ohhh sekalang uwa mahu show off uwa munya vacuum, ini sudah lama tidak jalan, dulu sebelum dia rosak ini vaccum manyak bagus, angin dia kuat, itu siruk banyak habuk, uwa munya stokin berapa helai sudah masuk dalam, hiyyya..tidak apa lah, Ini vaccum berat sangat mahu 2 tangan angkat, hari itu saya mahu jatuh angkat ini vaccum, isteli saya angkat saya, isteli saya kuat , dia bulih angkat saya :D..ok jumpa lagi fren.. :D

No comments:

Post a Comment