Sunday 26 July 2009

VINTAGE OMEGA SEAMASTER AUTO TAHUN 1950 -
MR SIO PUNYA NI!!! HEHE






Owner : Aku bah..Mr Sio punya ni..

Description: 20jewels, 471 Cal... Berapa????.. mesti kamu tanya dalam hati berapa harganya ni kan.. Aku pun nda tahu harganya. Hadiah dari jiran sebalah rumah ku, orang putih couple, tua udah lah , ani pencen udah balik ke Amerika last 3 years..Dulu bini nya keraja di Brunei, lakinya yang punya jam ani nda keraja sal ia lumpuh.. Ceritanya, aku selalu menolong melihat2 kan lakinya ani di rumah nya..ada pulang amah nya,,tapi lakinya suka aku dirumah atu selalu, ada dengan nya bercerita sama main game X-box!! kadang2 kami main tapuk sep lah di rumah nya.. tapi aku selalu menang, sal ia lambat bertapuk, coze ia pakai kerusi roda.. .. Masa ku selalu dirumahnya malar ku lihat ia memakai jam Omeganya atu,.. Lapas atu sudah durang ani kan balik ke Amerika for good..aku ngantar durang ke Airport... kana paluk ku berabis ulih durang 2 ani...mcm aku ani anak durang.. Sudah durang kan masuk ke departure..lakinya hadiah aku jam Omega nya... untuk kenangan!. Di suruhnya ku jaga bisai2, ani jam tahun 1950. Sampai ani ku masih contact sama ia .. Bah banyak lagi barang ku yang vintage..nanti ku show off ah...bye... ;).. jgn jealous..... ku survey value harga jam ani mahu2 dalam 1K to 2k++

No comments:

Post a Comment